Young Local Lady looking for a French roommate (Jing'An Si)

Angel

Membre Bronze
02 Sept 2008
1
0
29
12 minutes walking distance from Jing An temple subway station.

8 minutes walking distance from Plazza 66.
Bus 24 just downstairs to Plazza 66, Huai Hai Rd.,

French concession.. very convenient to anywhere. Gym is nearby.
The apt is full furnitured with 2 bedrooms, 2 large living rooms, 1 kitchen and 1 bathrooms.

It is nicely decorated in modern IKEA style.

All bedrooms face to South, and big enough.

There are TV, DVD, micro-weave, frig, auto washing machine, air-conditioner and ADSL Internet.

brand new, and the maid comes 2 times/week.
needs a nice Female or Male roommate to share with a nice easy-going young girl.
Prefer 6 months - 1 year long term
Flat is available since right now.
Contact: 131 2055 1222 or jiruan@yahoo.com
 
Can I ask you something: why do you especially look for a french roommate ?

So you are a "nice easy-going young girl", don't you think it will be weird if your roommate is a male ?
 
Actually, it wasn't about the french roommate but about a chinese girl who looks for a male roommate.

What if someone writes:
"I'm a french gentleman and I'm looking for a nice easy-going young chinese girl to be my roommate"

That's why I asked for more details.
 
needs a nice Female or Male roommate to share with a nice easy-going young girl.

Relisez bien l'annonce jusqu'au bout. Ca vous permettra de comprendre que c'est pas uniquement un "male" que la personne recherche. Quant a savoir pourquoi francais, tout simplement :
1) On est sur un forum francophone
2) Elle a peut etre envie d'apprendre le francais, qui comme tout le monde le sait, est une belle langue romantique. :Franais03:
 
Vraiment desole mais c'est parceque je venais de faire un tour sur le forum de "Shenzhen Party" et la bas c'est la foire a la chinoise si vous voyez ce que je veux dire.

Y'a des mecs qui manquent pas de culot, petit exemple:
"homme d'affaire canadien sur Shenzhen pour 2 semaines cherche jeune chinoise "easy going" pour amitie. Ma femme et mes gosses sont a la maison, y'a pas de soucis a se faire de ce cote la"

J'avais poste ce message mais allez savoir pourquoi les moderateurs du forum me l'ont efface anim_endesaccord

Quand on voit les messages qu'ils laissent passer on peut se poser des questions.