Un offre d'emploi d'une entreprise francaise a Wuhan (parmi Fortune 500)

  • Auteur de la discussion sabrina.rong
  • Date de début
S

sabrina.rong

Guest
Bonjour a Tous,

Je m'appelle Sabrina, d'un cabinet de recrutement HRLofty, avec le siege a Shanghai.

Recemment nous avons un client qui a besoin de recruter un/une Executive Director Assistant qui sera responsable pour le PDG-Asie de ce group.

Voici l'information de ce poste. Si vous seriez interesse, veuillez contacter via sabrina.rong@hrlofty.com ou MSN: rouchienchang@hotmail.com


Your responsibilities
Due to the new acquisition, an exciting opportunity has arisen for a dynamic young entrepreneur to join Our client and take on a strategic role in the Building Materials Distribution development in China.
The Executive Director Assistantwill report directly to the Asia CEO and assist him to ensure the accomplishment of all the company goals within La Maison – Arting. Key responsibilities include:
- Drive the process and establish policies in terms of corporate governance , including but not limited to Finance, HR, IT, operational management etc, in line with Our client policies;
- Analyse business results in sales, purchasing, logistics, customer service, marketing etc;
- Initiate improvements for all functional areas in order to obtain better business results;
- Work closely with the Executive Director and the local leadership team on key business projects, and monitor the progress;
- Liaise and leverage resources with La Maison Shanghai Head Office DGM/ Directors, for support of La Maison - Arting development;
- Parcipate in all management meetings in Arting and be part of the local leadership team;
- Create bridges between La Maison and Arting.

This position is an excellent opportunity to learn about general management view and develop effective leadership and entrepreneurial skills.

Your profile
- Languages: Native fluent French; operational Chinese
- Education: Bachelors Degree in Engineering; MBA degree preferred
- Execellent analytical skills with Str0ng business acumen
- Good analytical and organizational skills; ability to coordinate and manage local teams to meet business’ goals
- Young potential with 1-2 years working experience in a consulting company or a general management role
- Formal work or internship experience within a Chinese company
- Str0ng people skills and influential skills
- Process-oriented and systematic thinking
- High level of motivation and flexibility, enjoy working in a challenging environment

Si vous seriez interesse, veuillez contacter via sabrina.rong@hrlofty.com ou MSN: rouchienchang@hotmail.com

Merci beaucoup,
Sabrina
 
compensation

Le salaire sera plus que RMB 15 mille/m (gross), si vous etre interesse, vous pouvez m'envoyer un mail.

Merci
 
salutation

Merci a tous, il y a deja quelqu'uns qui m'ont envoye des mails.

Si vous aurez autre question, n'hesitez pas de me contacter.
 
Mazette quel butin ,pour les qualifications demandees et responsabilites qui en decoulent :voile: je comprend pourquoi vous etes dans les fortunes 500 :console:....

Ahahahahaahah +1 Je suis mort de rire.
 
lool

fallai ajouter dans l'annonce, si en 1 mois vous ne faites pas un benefice (operating income) de 200 milliards de RMB, c peine de mort direct sans recours devant la cour supreme de Hubei ou de Chine

quitte ou double
 
Ahahahahaahah +1 Je suis mort de rire.
+1... Je pensais que la personne confondais les euros et les rmb!! LOL...

Il y en a qui ne se gêne pas et qui prenne la Chine pour.. ce qu'elle n'est pas!
 
Young potential with 1-2 years working experience in a consulting company or a general management role + une experience en chine, c'est pas non plus 5 ans d'experience qu'ils demandent, et les packages expats, ca se reduit de plus en plus, donc faut arreter de se marrer quand on voit une propo @ 20k RMB par mois, c'est pas non plus comme si c'etait une misere ! En chine, c'est deja bien paye..


+1... Je pensais que la personne confondais les euros et les rmb!! LOL...

Il y en a qui ne se gêne pas et qui prenne la Chine pour.. ce qu'elle n'est pas!
 
Bien sûr...

Tu es libre de travailler au prix que tu veux mais je doute qu'une personne avec ces compétences travaille à ce prix là.
Si tu as ces compétences et que tu travailles pour 15000Y, adresse un CV...