1. Bienvenue sur Bonjourchine.com, le 1er forum francophone sur le travail, les études et le voyage en Chine.

Pour poser une question ou répondre à une discussion déjà ouverte, inscrivez vous. C'est facile, rapide et gratuit !

Cela vous permettra de sucroit de ne plus avoir de pub qui s'affiche à l'écran (0 pub pour les membres du forum!).
    Rejeter la notice

Room available in shared appartment in People's square

Discussion dans 'Annonces - Immobilier et Colocations à Shanghai' créé par lef008, 17 Juin 2012.

1. lef008

lef008 Apprenti

Inscrit:
    15 Juin 2012
    Ratings:
    +0 / -0
    Bonjour, je relaie cette annonce pour ma coloc qui s'en va à la fin du mois de juin et qui cherche quelqu'un pour prendre la suite dans notre colocation.

"The room is available from the 4th of july 2012.

The location is excellent for dining, shopping and nightlife. Many convenience stores (supermarket, 24-hours shops), restaurants and bars are surrounding this apartment!

6 minutes walk from people's square station, where you can change to line 1/2/8 (also West nanjing station line 2 is nearby). Walking distance to the popular Xintandi among the expats, fake market in nanjing xi lu, east nanjing, the bund, big shopping malls, 2 minutes walk from the bus stops etc etc.

Other places as the Shanghai grand theatre, shanghai museum etc. are around the corner as well.

It is an shared appartment with three other international students (all around 23 years and doing internships). The house is really neat and clean, with the Ayi (cleaning lady) coming every week. The housemates are all very nice and very considerate!

The room itself is not the biggest room, but for that price a very good deal! It is 2600 rmb per month rental, that needs to be transferred to the landlady. There is a big living room and the house is fully furnished.

If you are interested, text me on my mobile phone (15800534857) and I will get back to you!

Bye,
    Marian"

Details about the room and appartment :
    - Type: Shared apartment

- Rooms: 4 bedrooms, 2 bathrooms, 1 living room

- Size: 140 Sqm

- Price: ¥2,600

- Area: People's Square

- Metro: People's Square

- Compound: Weihai road compound

- Floor: 6th floor

2. Victorin

Victorin Apprenti

Inscrit:
    6 Mai 2012
    Ratings:
    +0 / -0
    Bonjour,

Je m'appelle Victorin Chelly, j'ai 21 ans et suis étudiant en école de commerce à l'INSEEC Bordeaux. Je viens faire un stage à Shanghai du 25 Juin au 1er Septembre 2012 et suis très intéressé par votre offre de colocation.
    Sur un plan personnel, je suis sportif, sociable et sympa, il parait !!!
    J'arrive ce dimanche à Shanghai donc si la chambre est toujours disponible, je serais très intéressé de venir la visiter !
    Merci d'avance pour une réponse qu'elle soit positive ou négative.
    A bientot,

Victorin Chelly

3. Ossart

Ossart Apprenti

Inscrit:
    10 Juin 2012
    Localité:
    Paris/Shanghai
    Ratings:
    +0 / -0
    Bonjour,

J'arrive à Shanghai ce samedi 23 pour un stage en archi/
    Je suis à la recherche d'une colocation avec plusieurs jeunes jusqu aux environs du 6 sept.
    Votre chambre est t'elle tjs dispo??
    merci bcp

Anne-Louise

Partager cette page