1. Bienvenue sur Bonjourchine.com, le 1er forum francophone sur le travail, les études et le voyage en Chine.

Pour poser une question ou répondre à une discussion déjà ouverte, inscrivez vous. C'est facile, rapide et gratuit !

Cela vous permettra de sucroit de ne plus avoir de pub qui s'affiche à l'écran (0 pub pour les membres du forum!).
    Rejeter la notice

room available in Jingan District 2500 RMB

Discussion dans 'Annonces - Immobilier et Colocations à Shanghai' créé par geraldine, 8 Janvier 2010.

1. geraldine

geraldine Membre Silver

Inscrit:
    18 Mai 2007
    Ratings:
    +0 / -0

Type
    : Shared appartment with 1 living room, 1 kitchen, 3 bedroom, 1 bathroom
    Adress
    : 777 Xinzha Road, near Shimen Er RoadLine 1 (Xinzha Road Subway) 10min walk
    Line 2 (Nanjing West Road Subway) 10 min walk
    Available now!

Room equipped with TV, DVD, AC and high speed wireless internet.
    Fully furnished with high quality furnishings.
    The living-room is quite bright because of the plenty of natural light and a view of Jinmao and Pearl towers.
    Genuine wooden decked flooring throughout.
    REALLY CONVENIENT apartment with nice Chinese, English and French room-mates!

Please call Amy on 13817786986 or email spareforspam@hotmail.com
    For photos see http://www.cityweekend.com.cn/shanghai/classifieds/view/142976/ Click on the top right of each photo to go to the next photo in the slide show.

2. milie23

milie23 Membre Actif

Inscrit:
    21 Décembre 2009
    Ratings:
    +0 / -0
    hey!

I'm interested in the appartment.
    Is it still good if I only arrive the 30of january? I have a training periode of 3months.
    and all the charges are included in the price?

I'm gone tlak about to the company.

my e-mail adress:
    emiliemathys@hotmail.com

emilie

3. Curphibo

Curphibo Membre Actif

Inscrit:
    9 Janvier 2010
    Ratings:
    +0 / -0
    Bonjour Géraldine,

Je vous ai envoyé un e-mail a propos de la chambre disponible tout prés de Nanjing Road.
    J'espère que c'est encore disponible, si oui j'aimerais tant y visiter et si ça me convient je suis prêt à m'engager dés demain.
    Je suis actuellement dans un hôtel et je suis à Shanghai pour des études à l'ESAI school (Alliances Française).

Merci de me répondre le plutôt possible.

A.TAJI

4. geraldine

geraldine Membre Silver

Inscrit:
    18 Mai 2007
    Ratings:
    +0 / -0
    Hi milie23,
    I can't asure you that the room will still be available at the end of January, it will depends on the visits. The first person who wants to take the room will have it! But I am leaving Shanghai around the 18th of January, so an other room will be available at the time.
    Internet is included in the price, but not the charges.

Bonjour Curphibo,
    aux dernières nouvelles la chambre est toujours disponible. L'adresse email n'est pas la mienne mais celle de ma collocataire, si tu n'as pas eu de réponse par mail le mieux est de contacter Amy par téléphone, elle est plus souvent présente à l'appartement que moi.
    A bientôt peut être!
    N'hésite pas si tu as d'autres questions!
    Géraldine

5. geraldine

geraldine Membre Silver

Inscrit:
    18 Mai 2007
    Ratings:
    +0 / -0
    the room is not available anymore, we have a new room-mate!

Partager cette page