1. Bienvenue sur Bonjourchine.com, le 1er forum francophone sur le travail, les études et le voyage en Chine.

Pour poser une question ou répondre à une discussion déjà ouverte, inscrivez vous. C'est facile, rapide et gratuit !

Cela vous permettra de sucroit de ne plus avoir de pub qui s'affiche à l'écran (0 pub pour les membres du forum!).
    Rejeter la notice

Recherche appartement a shanghai

Discussion dans 'Business en Chine : Annonces' créé par hkdede, 5 Avril 2009.

1. hkdede

hkdede Membre Bronze

Inscrit:
    31 Mars 2009
    Ratings:
    +0 / -0
    Bonjour

Je recherche actuellement un appartement ou une coloc a Shanghai pour une duree de 3 mois a partir de fin mai.
    Encore etudiante, j'ai un tout petit budget mais je ne souhaite pas non plus etre dans un quartier trop "chaud">
    Anyone can help me?

MERCI

2. pbonardo

pbonardo Membre Silver

Inscrit:
    23 Octobre 2005
    Ratings:
    +0 / -0
  3. Jujuba

Jujuba Guest

Ratings:
    +0 / -0
    colloc concession francaise

Bonjour, je quitte actuellement ma chambre ds une colloc tres sympa. Tu peux voir l'annonce + des photos sur http://shanghai.craigslist.com.cn/roo/1103357920.html Je te remets les details anglais (n'hesite pas a appeler Lauren, elle est americaine, ou moi au 13 917 852 915 Juliette):
    This place is a rare find! Perfect French Concession location (Gaoyou lu near Fuxing lu, close to Ginger Café Fergueson Lane etc) close to tons of restaurants cafes and bars. It’s a 15-20 minute walk to lines 1 AND 2 and 5 minutes to the new line 10. Buses also nearby. It’s a 140sqm 3 bedroom in a newer apartment building surrounded by historic lane houses.

The apartment features include:
    • medium bedroom is for rent (shared bath with 1 person)
    • new renovation in the bathroom - spa shower
    • Imported clothes washer and dryer
    • Big TV, nice furniture. Room comes with double bed 1 year old ikea mattress, bookcase, dresser and chair
    • Quiet building with a community feeling
    • Great Ayi (5 days per week 2-3 hours per day)
    • Fully-stocked kitchen – plates nice cookware etc
    • New paint and decoration (my own -- no crazy tai tai décor!)

About the roommates: 28 year old American woman and 27 year old German guy. I have a cat. Looking for a relatively clean fun-loving person to share this great new apartment. I’m a professional and looking for someone with some stability. The lease runs out Sept 1 with possibility to renew

The room is 2700 plus utilities and ayi fee. Call Lauren at 15800910409 or email if you’re interested.

Partager cette page