1. Bienvenue sur Bonjourchine.com, le 1er forum francophone sur le travail, les études et le voyage en Chine.

Pour poser une question ou répondre à une discussion déjà ouverte, inscrivez vous. C'est facile, rapide et gratuit !

Cela vous permettra de sucroit de ne plus avoir de pub qui s'affiche à l'écran (0 pub pour les membres du forum!).
    Rejeter la notice
  2. Il est important d'être conscient que le statut de stagiaire n'existe pas réellement pour les étrangers dans la plupart des provinces de Chine.

Pour plus d'infos, voir : Stage en Chine / à Shanghai : légal ? quel visa ?

Rejeter la notice

Offre d'emploi: Export Sales/ Account Manager (Fr / Sp / Pt / Ru native speaker)

Discussion dans 'Annonces Emploi à Canton et Stages' créé par Shiruba, 26 Juin 2012.

1. Shiruba

Shiruba Membre Platinum

Inscrit:
    7 Octobre 2007
    Ratings:
    +106 / -2

Company:

V-Trust Inspection Service is a leading inspection services provider registered in Hong Kong and China since 2003, with ISO9001 certificate and CNAS17020 certificate.

As an independent third-party inspection company, V-Trust has a sound inspection network covering most coastal areas of China. Our 90+ full time inspectors are well trained, reliable and experienced in inspecting a wide product range. In 2011, more than 750 importers and buyers all over the world benefited from V-Trust inspection services. The inspections we conducted were over 1,800 man-days per month.

In 2011, V-Trust established our own QC and Re-Pack center (1200m2). As the first such workshop in the Guangzhou area, we provide buyers one stop service from Full Inspection, Kiting and Assembly to Re-Packaging services.

Besides inspection services, V-Trust also provides buyers with supplier evaluation services and laboratory testing services. Our cooperative laboratories are accredited by the international authoritative bodies including CNAS, CPSC, UL, IECEE, etc.

Job Responsibility:

· Sell quality control services to overseas customers buying from China.
    · Identify, contact and prospect potential clients and turn them into customers.
    · Reach the preset annual sales target in specific country or area.
    · Attend local fairs and trade shows.
    · Create sales proposals to key accounts.
    · Maintain client's satisfaction and develop the revenue brought by your clients.
    · Reinforce V-Trust branding image.
    · Respect and comply with V-Trust Rules & Policies
    · Help with advertising, marketing or other sales related issues.
    · Co-operate with colleagues and management by following V-Trust's policies and business model.

Requirements:

· At least 2 years experience in the inspection industry, foreign trade, sales, or related fields.
    · Excellent interpersonal communication skills (outgoing, confident and polite).
    · Successful B2B sales experience is preferred
    · French/Spanish/Portuguese/ Russian native speaker, and fluent in either English or Chinese.
    · Self motivated, able to work well under pressure, hard working and organized

Job Location: Guangzhou Pazhou, China

Pay Package:
    Basic salary + uncapped commission + other incentive (About USD$ 2000-USD$ 8000)

clara.chen@vtrinspection.com

Commentaire perso:

J'ai passé des entretiens dans cette entreprise lors de ma recherche d'emploi et ils m'ont fait très très bonne impression. J'étais désolé de ne pas pouvoir accepter leur poste au dernier moment et j'espère donc pouvoir les aider
    à trouver ici quelqu'un qui correspondra. Le salaire de base tourne autour des 9k mensuel, mais ils ont un tas d'autres avantages, heures sup payées, 13ème mois, 700 kuai pour l'assurance maladie etc. ( très bonne boite chinoise )
    Ils fournissent également le working et residence permit.

Ceux que ca intéresse, dites que Sylvain (moi donc) vous a parlé du job, ca pourrait éventuellement aider. Les branquignolles, pas la peine de mentionner mon nom, merci ;)

Partager cette page