1. Bienvenue sur Bonjourchine.com, le 1er forum francophone sur le travail, les études et le voyage en Chine.

    Pour poser une question ou répondre à une discussion déjà ouverte, inscrivez vous. C'est facile, rapide et gratuit !

    Cela vous permettra de sucroit de ne plus avoir de pub qui s'affiche à l'écran (0 pub pour les membres du forum!).
    Rejeter la notice
  2. Il est important d'être conscient que le statut de stagiaire n'existe pas réellement pour les étrangers dans la plupart des provinces de Chine.

    Pour plus d'infos, voir : Stage en Chine / à Shanghai : légal ? quel visa ?

    Rejeter la notice

Offre de stage ASS. MARKETING bilingue Chinois/ Francais ou Anglais

Discussion dans 'Annonces - Emploi à Shanghai et Stages' créé par MarionC, 21 Septembre 2012.

  1. MarionC

    MarionC Apprenti

    Inscrit:
    1 Août 2012
    Messages:
    6
    Ratings:
    +0 / -0
    WANTED:
    Brands Republik is looking for a Chinese student to join the team for a marketing internship.

    Description of the mission: Participate in the consulting missions conducted for renowned western cosmetics brands, related to market implementation, brand strategy and positioning.
    Remuneration: Paid internship, amount to be discussed with the candidate.
    Duration: 4 to 6 months
    Beginning: ASAP

    CANDIDATE DESCRIPTION:
    - Motivated, dynamic and resourceful
    - Good communication skills
    - Independent and well-organized
    - Proficient with word, excel and powerpoint
    - Bilingual Chinese and English or French

    ABOUT BRANDS REPUBLIK:
    Brands Republik supports and advises brands or retailers from the cosmetics industry, ranging from emerging niche to mass high-street.
    For more information, please refer to our website: www.brandsrepublik.com

    IF YOUR ARE INTERESTED:
    If you are interested by this offer please contact me.

    E-MAIL REQUIREMENTS:
    -Personal resume
    -Short introduction presenting your profile and explaining your interest in the job
    -Phone number
     

Partager cette page