1. Bienvenue sur Bonjourchine.com, le 1er forum francophone sur le travail, les études et le voyage en Chine.

Pour poser une question ou répondre à une discussion déjà ouverte, inscrivez vous. C'est facile, rapide et gratuit !

Cela vous permettra de sucroit de ne plus avoir de pub qui s'affiche à l'écran (0 pub pour les membres du forum!).
    Rejeter la notice

Loue Super 120m2 près de Jing'an - Excellente affaire

Discussion dans 'Annonces - Immobilier et Colocations à Shanghai' créé par arnaudledevehat, 7 Mai 2013.

1. arnaudledevehat

arnaudledevehat Nouveau Membre

Inscrit:
    7 Mai 2013
    Ratings:
    +0 / -0
    Bonjour à tous, je vous poste mon annonce pour sous-louer mon appart cet été, c'est vraiment une bonne affaire !

>>

My flatmate and I are going back to France for July and August this summer and we would like to rent our nice 2 bedrooms appartement during this period.
    This perfect apt is located 3 min walk from jingan temple (line 2 and line 7), on Xinzha road, cross Jiaozhou Road.

Close to many good places like Café des Stagiaires, restaurants, supermarkets etc..

Total size is 120sm with 2 bedrooms, 1 big living room, 1 kitchen and 1 bathroom.Many storages, really practical and comfortable. We furnish you all supplies you need to live (cooking stuff...)

We are paying 3250rmb for one room but we rent it 2800rmb for one room to be sure to find someone. We can discuss that. It's really a good deal if you are interested.

Please feel free to contact us

Arnaud : arnaud.ledevehat@hotmail.com
    Lucie : lc.mouchet@gmail.com

Have a good day ! 111.jpg 11.jpg 1.jpg 1111.jpg 11111.jpg

Partager cette page