Looking for models, photographer, make up artist, dj and dancers

  • Auteur de la discussion 31Seb
  • Date de début
Statut
N'est pas ouverte pour d'autres réponses.
3

31Seb

Guest
Hi,
i am Sebastien and i work for a fashion company in Shanghai. We looking for many models to make the photo shoot of us magazine, no height requirement just be good looking, we looking for chines, foreigners, male and female.
We also looking for Dj and dancer for make one event per months and foreigner photographer and make up artist.

If you are interesting by this just contact me free at : seb@chinacfd.org

Hope to see you soon :)
Best regards
Seb
 
Some info please !

Hi,

I saw your message and I would like to get some more informations ! What do you want ? How long do you need for taking pictures ?

I am interested by the kind of experience !

Let me know, thank you

Thomas

E-mail: tom_vip@msn.com
 
Interest for after...

Hi,

I would like come in Shanghai for September 2007. But, for the moment, I live in lyon where I work in a Tennis club like communication responsable.
I look for work for Shanghai and I would be interest by your offers, but for september. If you want, I can send you some pictures.
Thanks and read you soon...

Benoit_dubreuil@hotmail.com

PS: I'm sorry for my English, I'm not already Fluent... ;)
 
C'est vrai que vous avez raison, il est préférable d'écrire en Français car je ne suis pas du plus à l'aise en anglais ecrit...
Ceci dit, je racontais que j'étais interessé pour faire de la photo mais je ne suis pas encore la. En fait, je souhaite venir à Shanghai à partir de septembre 2007. Et evidemment, je commence à chercher du travail et je pense que de faire de la photos pourraient me donner un coup de pouce pour mes fins de mois.
Actuellement, je m'occupe de la communication d'un club de tennis sur Lyon (Internet, magazine interne, affiche, et tout et tout...) et je donne aussi des cours. Enfin bon.
Je voulais signaler simplement que vous pouvez compter sur moi à partir de septembre, si l'offre tenait encore d'ici la...
Voila, je reste disponible pour plus d'infos ou des envois de photos.
Bonne continuation!
 
Salut!

Nous on est intéressés. Je veux dire moi et mon copain.
On a déjà une expérience en modelling.
Tu peux visiter nos sites tiloulou49.book.fr et xiaocarla.book.fr
Merci d'avance

A bientôt
 
Statut
N'est pas ouverte pour d'autres réponses.