1. Bienvenue sur Bonjourchine.com, le 1er forum francophone sur le travail, les études et le voyage en Chine.

Pour poser une question ou répondre à une discussion déjà ouverte, inscrivez vous. C'est facile, rapide et gratuit !

Cela vous permettra de sucroit de ne plus avoir de pub qui s'affiche à l'écran (0 pub pour les membres du forum!).
    Rejeter la notice

Guijie 80sqm apartment (2 Bedroom)

Discussion dans 'Annonces - Immobilier et Colocations à Pékin' créé par Romain Nichel, 18 Janvier 2016.

1. Romain Nichel

Romain Nichel Apprenti

Inscrit:
    11 Février 2014
    Localité:
    Beijing
    Ratings:
    +0 / -0
    Good Morning Beijing,

My name is Romain i’m french from paris and work as an Art Director. I’m looking for a nice roommate who wanna share a wonderful 80sqm apartment (2 Bedrooms) located at Guijie, close to Raffles City, Dongzhimen. Don’t need to tell, you can find everything you want there :) In the apartment you can use for free : Electricity, gaz, Ps4, sport machine & internet. You can see the pictures below and if you wanna visit txt me on wechat, my id is paironerocks. For the rent i pay 24000 RMB every 3 months. So if you wanna join me, i will ask you 10500 RMB (3500 RMB/month). Don’t need pay the caution or something else like i said about the free part. Anyway i let you contact me if you are interested. Cheers.

Fichiers attachés:

2. Sonia Richard

Sonia Richard Nouveau Membre

Inscrit:
    18 Janvier 2016
    Ratings:
    +0 / -0
    Bonjour Romain,

Je cherche un appartement en colocation à Pékin, et ton annonce est intéressante ! Je peux avoir ton mail pour qu'on puisse discuter des détails?

Merci d'avance,

Sonia

3. Romain Nichel

Romain Nichel Apprenti

Inscrit:
    11 Février 2014
    Localité:
    Beijing
    Ratings:
    +0 / -0
    Hello Sonia,
    Pas de soucis mon mail est romain.touv@gmail.com