En recherche F&B Manager / Project Manager

Francois Guyot

Francois Guyot

Nouveau Membre
26 Juil 2016
3
1
3
24
Hello everybody, the english version is just after the french one.

Bonjour à tous,

Actuellement en fin d'étude à la Jiaotong University, j'ai un niveau HSK4 et compte passer le HSK5 en Juillet. Issu d'une formation professionnel au Lycée Hôtelier de Dinard, j'ai un bac technologique ainsi qu'un BTS en hôtellerie-restauration. Suite à ce parcours technique, j'ai décidé de passer un Bachelor en Management du Tourisme à l’École Supérieure de Commerce de La Rochelle.

Après de nombreuses expériences positives en restauration, notamment en tant que Manager en Chine et en Angleterre, j'ai décidé de poursuivre ma carrière à Shanghai. Toutes mes expériences précédentes ayant été raccourcies par mes obligations scolaires, je ne pouvais être stable jusqu'à maintenant.
Curieux et motivé, j'aime participer à la création de nouveaux produits (événementiel, bar, cuisine) et en superviser leur implémentations.

Ma rigueur et mon envie de créer me poussent à m'orienter vers des concepts originaux désirant se développer en Asie et recherchant un Manager F&B. Travailler dans l'événementiel m'intéresserait également afin de pouvoir mettre à profit mes compétences en relations clients, négociation, planification et création produit, toute ses compétences étant le résultat de mes expériences professionnelles et de ma Licence en Management.

Vous trouverez en pièce jointe mon CV (en Anglais) avec l'ensemble de mes expériences détaillées.

Je vous remercie pour l'attention que vous porterez à mon projet et reste disponible par mail à francois.guyot22@yahoo.fr

Cordialement,

François GUYOT
____________________________________________________________________​

Hello everybody,

Currently studying chinese at the Jiaotong University, I have a HSK4 level and will pass the HSK5 in July. I have a technical education in Dinard Catering School, France. There I learned all the know-how in kitchen and restaurant until learning about Operationnal Management, Product Creation and Restaurant Finance. After my 2 years technical degree at Dinard, I decided to continue my education in International Management. Thus, I joined La Rochelle Business School where I did a Bachelor in Management of Tourism.

After several positive experiences in F&B, especially as Manager in China and England, I decided to launch ma carreer in Shanghai. All the previous experiences being shorten by my education in progress, I couldn't be stable until now.
Curious and motivated, I like to participate in the creation process of new offers (Event, Bar, Kitchen) and to supervise their proper implementations.

My organisation skills and my eager to create motivate me to work in original concept willing to develop themself in Asia and looking for a F&B Manager. Working in the event industry as a Project Manager would also really interest me in order to capitalize on my negociation, organization, product creation and customer relationship skills. All these skills are the sum of my professional experience and knowledge learned during my Bachelor in Management.

Please find attached my resume (in english) with all my experiences further detailed.

I thank you for your attention and stay available at francois.guyot22@yahoo.fr

Best regards,

François GUYOT

Fichiers joints