1. Bienvenue sur Bonjourchine.com, le 1er forum francophone sur le travail, les études et le voyage en Chine.

Pour poser une question ou répondre à une discussion déjà ouverte, inscrivez vous. C'est facile, rapide et gratuit !

Cela vous permettra de sucroit de ne plus avoir de pub qui s'affiche à l'écran (0 pub pour les membres du forum!).
    Rejeter la notice

Collocation Jing'an Temple 2700 Rmb/Mois

Discussion dans 'Annonces - Immobilier et Colocations à Shanghai' créé par christopheBr, 3 Décembre 2013.

1. christopheBr

christopheBr Apprenti

Inscrit:
    1 Mars 2012
    Ratings:
    +0 / -0
    http://www.smartshanghai.com/housing/shared-apartments/386623

Pas de frais D'agence, 2700 rmb par mois.

L'appartement : 3 chambres, 2 salles de bains, 2 balcons. 19eme étages 130mètres carrés.

Bonjour, je quitte shanghai après 1 ans et demie passé dans cet appartement, je pars pour shenzhen.
    L'appartement est Très bien situé, dans un état remarquable. C'est une collocation de 3 personnes. ( Actuellement 1 français en Design d'espace, une Australienne enseignante d'Anglais et moi même.
    Ma chambre est disponible dès Aujourd'hui.

Ci- dessous l'annonce rédigée en anglais.

N'hésitez pas à me contacter pour visiter ou simplement plus d'informations

156 1824 2493

This great apartment is located at Shaanxi bei Rd, which have direct access to line 7 (changping station, changshou) and one station to line 2 (jing’an temple)

The residential:
    The residential is quite new, in a really great location. Excellent for dining, shopping and nightlife. Many convenience stores (Shopping-mall, supermarket, 24-hours shops), surrounding this house. You have also many great restaurants, bars and clubs in this area.

the residential offer also a tennis court and a fitness gym room .

The apartment:
    The apartment itself is pretty modern in design and in an very good statement, on the 19th floor it offer a great point of view on shanghai. The whole apartment is fully equipped, big flat screen, microwave, washing machine (hot and cold), 6 sofas, table and so on. Internet Wifi access in the whole flat

The flat is actually occupied by one french guy in design field and one Australian girl english teacher. They are both extremely sociable, fun, clean and easy to live with.

The bedroom:

Clean and nice bedroom with a double bed, 1 big wardrobe . Heater, Air conditioning.

Rent :

2750 Rmb/month
    2 months deposit before divide by 3 ppl ( 5700 per ppl ).

156 1824 2493

#1 christopheBr, 3 Décembre 2013
    Dernière édition: 20 Janvier 2014

Partager cette page