1. Bienvenue sur Bonjourchine.com, le 1er forum francophone sur le travail, les études et le voyage en Chine.

Pour poser une question ou répondre à une discussion déjà ouverte, inscrivez vous. C'est facile, rapide et gratuit !

Cela vous permettra de sucroit de ne plus avoir de pub qui s'affiche à l'écran (0 pub pour les membres du forum!).
    Rejeter la notice

Chambre dispo (Jing'an district) /3000 rmb

Discussion dans 'Annonces - Immobilier et Colocations à Shanghai' créé par oby, 10 Août 2012.

1. oby

oby Apprenti

Inscrit:
    30 Avril 2012
    Ratings:
    +0 / -0
    Bonjour,

Je quitte mon appartement autour du 21 aout.
    Mon colocataire recherche donc quelqu’un suceptible de me remplacer.
    Il est originaire du Nigeria, très sympa, il travaille a Shanghai et parle très bien chinois.
    L’anglais est sa langue natale donc c'est parfait si vous cherchez à pratiquer la langue de Shakespeare.

Voici son annonce :

My housemate will be moving out by 20[SUP]th[/SUP] of August, looking for someone to take up the room. We are to share a great 2 bedroom apt (with one bathroom, one living room, one dinning room & one kitchen) at #358 jiaozhou, by wuding rd. It is well furnished apt in a classy estate. The apt speaks for itself. Looking for a fun, clean, non-smoker housemate to share the apt.
    You will have your own room and we will share the other space. House rent is RMB3000.00 (no agent fees involved) and we will share the utility bills.
    I will be your house mate, a cool guy with nice personality and fun & proper job.

* Location discription: Jing'An district JiaoZhou rd (by Wuding rd)

* Convinent Life Peripheral

- 10 mins walking to line2 Jing'An temple station and 8 mins to line 7 changping rd
    - Dozens of bus lines; 15 mins to Xin tian di and Shanghai CBD places

Available the 21[SUP]st[/SUP] of August. Prefer someone (guy) that willing to stay at least 3 months (you will have to find a person to take the room while moving out)

Call me @15900688083 (Columba) or 18721649126 (Clement) if you want to see the apt and move in.

Partager cette page