1. Bienvenue sur Bonjourchine.com, le 1er forum francophone sur le travail, les études et le voyage en Chine.

Pour poser une question ou répondre à une discussion déjà ouverte, inscrivez vous. C'est facile, rapide et gratuit !

Cela vous permettra de sucroit de ne plus avoir de pub qui s'affiche à l'écran (0 pub pour les membres du forum!).
    Rejeter la notice

apart de 5 chambre a xujiahui cherche coloc

Discussion dans 'Annonces - Immobilier et Colocations à Shanghai' créé par cisco, 4 Août 2013.

1. cisco

cisco Membre Silver

Inscrit:
    20 Novembre 2006
    Localité:
    Paris
    Ratings:
    +1 / -0
    Salut

Je suis a la recherche d'un coloc

Voici l'annonce en anglais

Our place is located in the center of Xujiahui area (Nan Dan dong road cross Cao xi bei road). 7 minutes walking distance to from metro line 4 and 1 (Shanghai Stadium) or Line 9 and 1 Xujiahui station. There are big shopping malls (Clothes, foods, computers) as well as many restaurants and Gym Center around our compound.

Right now we have below guys living in our Apartment.

1. A French born Chinese boy working as a project manager in an advertising agency
    2. A Swiss born Vietnamese boy working as a Salon Director at Franck Provost
    3. An American Born Chinese guy working as an Estate consultant.
    4. A Chinese guy with his wife owner of a Café bar in Shanghai.

Our fifth and ex-roommate just left so we are looking for a replacement for his room at the first floor of our crazy penthouse duplex apartment! We are living in the 32nd and top floor or the residence. More than having an incredible view scene where you can see the tallest building of Pudong. You also can enjoy using the equipment that our apartment provides such as Snooker table, DVD player, Wii with 200 games on a separate TV. WIFI, Printer, Satellite TV (CNN, HBO, scifi, Discovery, TV5, TVB etc.), American kitchen with American Fridge and with Oven, 2 washing machines, and for car owners 2 parking slots,

We are waiting for you. The price for the room is RMB 3800 per month with 1 month deposit. There is not minimum duration.

Pour plus d'information ou pour visiter n'hésitez pas a appeler le 13764574663 (William le chinois avec sa femme)

Apres si vous voulez discuter en français vous pouvez m'appeler au 1502 102 3882. Mais comme je suis tres souvent dehors j'ai peu de temps pour faire des visites contrairement a lui

flat_5.jpg flat_2.jpg
    flat_1.jpg Voir la pièce jointe 37926 flat_4.jpg
    proppix1363794956-252138.jpg

Partager cette page