1. Bienvenue sur Bonjourchine.com, le 1er forum francophone sur le travail, les études et le voyage en Chine.

Pour poser une question ou répondre à une discussion déjà ouverte, inscrivez vous. C'est facile, rapide et gratuit !

Cela vous permettra de sucroit de ne plus avoir de pub qui s'affiche à l'écran (0 pub pour les membres du forum!).
    Rejeter la notice

A la recherche de tuteur francais a Nanjing!

Discussion dans 'Business en Chine : Annonces' créé par spacefog, 29 Juin 2012.

1. spacefog

spacefog Apprenti

Inscrit:
    29 Juin 2012
    Ratings:
    +0 / -0
    Bonjour,

Je me presente, je suis rita de Hampson English Teaching School, nous somme a la recherche de tuteur franco a Nanjing, a temps plein ou partiel, veuillez me contacter vers hampsonrecruit@gmail.com si vous etes interesse, je reste à votre disposition pour plus d'information.

Hampson English was established in 2002, based in Beijing, China. She is authorized to recruit foreign tutors by SAFEA. Hampson specializes in one-on-one Language training to students of all ages. Up to now we have 22 branch schools in 11 metropolises al over China, such as Beijing, Hangzhou, Tianjin, Shanghai, Chengdu, Guangzhou, Shenzhen, Chongqing, Nanjing, Qingdao and Xi'an. We offer our tutors with competitive salary and benefit, with comfortable, friendly and foreigner-oriented environment. If thou art creative and unique, then welcome to the club!

Title: French tutor for kids, adults, enterprises.

Schedule: flexible

Class Size: one on one

Job Requirements:
    1. Native French speakers preferred
    3. Teaching experiences preferred

Salary and Benefits for Full-time tutors:
    1. Monthly salary up to 8,000-18,000RMB, commensurate with tutors' qualifications and class hour.
    2. Accomodation subsidy
    3. Work visa solution if needed
    4. Teaching evaluation and attendence rewards
    5. Air ticket reimbursement
    6. Accident insurance
    7. 5 paid vacation days per year

Salary and Benefits for Part-time Tutors:
    1. 120RMB to 165RMB per 50 minutes on one-on-one teaching. Get more for one-on-two and so on.
    2. Work visa solution according to candidate's working performance
    3. Teaching evaluation and attendance rewards
    4. Regular training

Je hate de vous voir dans un avenir tres proche.
    Cordialement,
    Rita

www.yangjiajiao.com
    Tel: 010-65882257 (Ext.8058)
    hampsonrecruit@gmail.com

2. spacefog

spacefog Apprenti

Inscrit:
    29 Juin 2012
    Ratings:
    +0 / -0

Partager cette page