1. Bienvenue sur Bonjourchine.com, le 1er forum francophone sur le travail, les études et le voyage en Chine.

Pour poser une question ou répondre à une discussion déjà ouverte, inscrivez vous. C'est facile, rapide et gratuit !

Cela vous permettra de sucroit de ne plus avoir de pub qui s'affiche à l'écran (0 pub pour les membres du forum!).
    Rejeter la notice

2,500 RMB bedroom in a very nice flat near SJTU

Discussion dans 'Annonces - Immobilier et Colocations à Shanghai' créé par Bla, 15 Décembre 2009.

1. Bla

Bla Membre Bronze

Inscrit:
    9 Septembre 2009
    Ratings:
    +0 / -0
    Hello, I am a nice french girl studying at Jiao Tong University and I am looking for a new flatmate to replace one of my current one. I will be in the flat until end of june 2010.
    I am searching for one female flatmate that is non smoking and kind. The flat is located near Shanghai Jiao Tong University and 5 min by walk from the Yan An (W) metro station which is very convenient. The appartment is cozy, consist of 3 bedrooms, two bathrooms, one furnished kitchen and living room (washing machine, microwave, oven, air con with functional heating, TV plasma, DVD player, water cooler...). It is very nice and bright flat with winter garden and compound with security guards 24hours/7days.
    Availability: now
    Price: 2,500 RMB
    Size: around 100 m2 and rooms around 15 m2
    Address: FaHua Zhen Lu 881, 200052 Shanghai
    Please contact me: sophie.ly@hotmail.com or 152 21 39 30 15

2. elisayin

elisayin Membre Actif

Inscrit:
    8 Janvier 2010
    Ratings:
    +0 / -0
    Bonjour,
    Je suis intéressée par ton annonce, est-ce que la chambre est toujours libre?
    Je suis étudiante à Jiaotong et aurait besoin d'une chambre à louer à partir de début mars.
    Mon e-mail : azn_92300@hotmail.fr

Elisa

Partager cette page