18-19 July, The Lake Ride, by Sideways Escape

Kewen Wu

Membre Bronze
11 Juil 2009
5
0
24
Shanghai
www.sidewaysescape.com
Lien retiré is organizing a summer special for a 2 days weekend getaway on July 18th and 19th.

THE LAKE RIDE, we will take you on the two largest islands of the Tai Lake. Explore ancient villages on the island, see typical southern China (Su style) architectures, gardens, streets, and eat loads of noodles.
Have a good rest in a local’s house by lakeside and enjoy the view.

Trip details:
Please send your request to kewen@sidewaysescape.com, the ride will start in Shanghai and end in Shanghai.

The price:
The package is 1,500RMB per sidecar (package for up to 2 people per sidecar)

Including:
1. Guide
2. Mechanician
3. One night in a double room (2 separate beds)
4. All meals in the itinerary

NOT including:
1. Gasoline
2. Engine oil
3. Scenery ticket

Payment terms:
1. 50% of deposit upon booking
2. 50% of final payment upon departure

Important notes:
1. It is recommended to travel with max 2 people per sidecar.
2. Let us know if you do not wish to share the bedroom with the passenger of your sidecar.
3. You should bring your helmets, raincoats, sun glasses, sun cream, some snacks and drinks for the road.
4. Sideways Escape provide sidecars for rent at a special rate of 1,000RMB for the whole trip.
5. People can also join the trip as a passenger at a rate of 1,500RMB per person.


As seats are limited, first come first server
To RSVP,

Email us at Lien retiré with your full name, mobile, and email.
Or
Go to http://www.facebook.com/home.php#/event.php?eid=92450202735, and click "Attending" on the right side of the event page to confirm your RSVP


Please support Sideways Escape by become a fan on its facebook fan page, it will be a great platform for us to communicate. Thank you very much!
http://www.facebook.com/home.php#/pages/Shanghai/Sideways-Escape/86063773939?ref=ts


Have fun ride!


Kewen
1350 185 1151
kewen@sidewaysescape.com
 
Dernière édition:
NOT including:
1. Gasoline

2. Engine oil

Gasoline not included, je comprends. Mais engine oil... Je trouve ca un peu mesquin...anim_rasta
 
Yes, from previous experience, riders usually take with themselves the engline oil in their sidecars; and for that reason, Sideways Escape do not want to put the engline oil into the cost of the trip. :top:
 
c'est chèr? moi je trouve que c'est resonable comme prix. même pr aller faire du vélo dans le montagne, il faut 1500rmb pr deux jours, tantdit qu'ici est avec le sidecar.
 
je ne suis pas sur de comprendre :
1500 RMB par sidecar, c'est si tu viens avec ton propre sidecar.
Si tu n'as pas de sidecar, alors tu dois en louer un pour 1000 RMB de + ...

parce-que si c'est ça, ça fait 1500 RMB juste pour l'hotel et la bouffe ... ah oui, et le guide aussi !
 
si tu n'as pas de sidecar, on peut te prendre comme un passager, aussi 1500rmb. Et il y a un macanicien qui nous suivi pour tout nos séjours.

En plus, le chemin où on va faire, c'est spéciale, on ne ne fait pas la route nationale, parce que ce trip n'est pas pour les touristes, on est là pour l'aventure. :)

je ne suis pas sur de comprendre :
1500 RMB par sidecar, c'est si tu viens avec ton propre sidecar.
Si tu n'as pas de sidecar, alors tu dois en louer un pour 1000 RMB de + ...

parce-que si c'est ça, ça fait 1500 RMB juste pour l'hotel et la bouffe ... ah oui, et le guide aussi !
 
En plus, le chemin où on va faire, c'est spéciale, on ne ne fait pas la route nationale, parce que ce trip n'est pas pour les touristes, on est là pour l'aventure. :)
oui enfin, avec une carte et/ou mon GPS, je peux aussi le faire le chemin par les petites routes :p